Hola, famílies!

Plantilles GTs(1).png

Estimades families,

Us donem la benvinguda a un nou curs escolar; aquest any amb una mica d'endarreriment, ja que hem començat el curs atabalades per la reunió amb el CEB: Aii! Qué bonica que serà casa nostra…i quant ens queda per lluitar!! Podeu veure el projecte a l'acta de la reunió que vam passar les vostres vocalies fa uns dies.

També hem hagut de cancel·lar el nostre primer bicibús i el #parkingday a causa de la pluja intensa del passat divendres, però avui hem tornat amb moltes més ganes, amb un bicibús dels grans i amb #bicimelindros per celebrar i reposar forces.

Moltes de vosaltres ja ens coneixeu o sou sòcies de l'Associació de famílies de l'escola, però per a les que no ho sou o les que comenceu aquest any, heu de saber que, som una AF molt propera i hacendosa que treballem per donar continuïtat al projecte educatiu de l'escola i donar a les nostres criatures el que creiem que necessiten i ho fem a través dels grups de treball (GTs). N'hi ha de: festes, obres i edifici, coeducació, reflexió pedagògica, espai migdia, bicibús, extraescolars…i tots us esperen amb els braços oberts si voleu col·laborar-hi.

Si vols ser part de l'AF, omple aquest formulari i recorda que, des del curs passat, ser membre de l'AF dona dret a la preinscripció en activitats extraescolars del curs següent i al carnet de descomptes en comerços del barri.

Pots saber més de nosaltres al nostre web i al nostre Instagram

AF IES “Els 30 Passos”