GT MÒDULS I OBRES

moduls30passos@gmail.com

Les famílies que formem part del GT de Mòduls i Obres hem treballat i treballem en el projecte del futur edifici de l’institut escola. També ens hem reunit amb els diferents agents implicats (equip directiu de l’escola, consell educatiu municipal del districte, consorci d’educació, etc.) i hem realitzat diverses campanyes i crides per donar a conèixer el nostre cas i tot allò que suposa l’endarreriment de la construcció de l’edifici definitiu.

També vetllem per la millora dels espais actuals mentre no disposem de l’edifici definitiu, ja que el fet de no tenir-lo impedeix a l’equip educatiu realitzar la seva feina amb la qualitat que les nostres filles i fills es mereixen.

Cal destacar que dins del grup tenim la sort de disposar de mares i pares experts.

ACCIONS QUE S’HAN DUT A TERME:

• Preparació i execució del Procés Participatiu per a la recollida de propostes de les famílies, que consten incloses en el Pla Pedagògic d’Espais per a la construcció de l’edifici definitiu entregat al Consorci.
  • Queixa formal presentada enfront del Sindic de Greuges i del Sindic de la Barcelona, en relació a (1) l’endarreriment en la construcció de l’edifici i (2) el malbaratament de fons públics que suposa el lloguer dels mòduls actual
  • Reunions i contactes amb tots els agents implicats en la construcció de l’edifici definitiu de l’Escola: Consorci, Departament d’Educació, Ajuntament i Promotora de la Generalitat.
  • Campanyes de sensibilització i reivindicació de la situació de l’escola.
  • Crides a les famílies de l’escola per reivindicar la construcció de l’edifici.
  • Contactar amb altres escoles de Bcn i Catalunya en situació similar.

ACCIONS QUE ES VOLEN IMPULSAR AQUEST CURS:

• Projecte Volem escola JA: Organitzar el control de l’evolució de la tramitació del procés administratiu per a la construcció de l’edifici.
  • Campanya reivindicativa “Mòduls en lluita”: lluites compartides amb altres escoles en edificacions provisionals.
  • Campanya Aqui hi hauria d’haver…. UNA ESCOLA!: campanya divulgativa sobre el resultat del pla pedagògic d’espais entregat al CEB.
  • Projecte amiant fora: Seguiment dels processos administratius i contactes amb tots els agents implicats, per a la retirada de l’amiant de coberta de la Nau Bostik.
  • Queixa als Sindics: seguiment de la denuncia interposada el curs 22/23.
  • Projectes a petició i segons necessitats de l’escola: (1) Millora de les zones d’aigua a infantil, (2) gestió petició font a la Pl. Kobe, en tant que zona cedida per espai jardí, (3) revisió de les necessitats d’espais adicionals en periode de creixement modular.

Si et ve de gust participar d’aquest GT (no cal ser cap expert en la matèria, només posar-hi ganes) escriure’ns un correu electrònic a moduls30passos@gmail.com o demanar per a que t’afegeixin al grup de whatsapp.