GT BICIBÚS

Som un grup de famílies que ens organitzem per arribar totes juntes a l’escola en bicicleta.
Fins ara hem consolidat el Bicibús setmanal dels divendres amb la ruta Sant Andreu-Sagrera i Els Indians-La Sagrera, amb la participació també d’altres famílies d’escoles de la zona.
Ens coordinem amb la resta de Bicibús de Barcelona per tal de fer-nos recolzament i per fer algunes accions conjuntes a nivell de ciutat.
Però el Bicibús és més que un transport sostenible i una acció educativa: pedalem al ritme de la música per reivindicar uns barris i una ciutat pacificada. Volem que la infància pugui gaudir plenament dels carrers amb seguretat i llibertat. Et sumes al moviment?.

QUAN: Tots els divendres del curs escolar

INFORMACIÓ DE LES RUTES:

LÍNIA ELS INDIANS

• 8:35h Plaça Maragall
  • Carrer Olesa
  • Carrer Garcilaso
  • Carrer Berenguer de Palou
  • Escola Els 30 Passos.

LÍNIA SANT ANDREU

• 8:35h Plaça de la Pomera
  • Gran de Sant Andreu
  • Gran de La Sagrera
  • Carrer Garcilaso
  • Carrer Berenguer de Palou
  • Escola Els 30 Passos.

COM PUC PARTICIPAR?:

• Per unir-te al bicibús només has d’incorporar-te al punt del recorregut on et vagi millor. No cal que avisis ni t’inscriguis previament, ho pots decidir el mateix matí.
  • Per estar al corrent de totes les notícies relacionades amb el bicibús, subscriu-te al canal de Telegram a través d’aquest enllaç:
  • Si tens ganes de participar en la organització del Bicibús, escriu-nos al mail: i t’afegirem al grup per treballar plegades. Sempre ens calen mans, així que anima’t!

INDICACIONS/SUGGERIMENTS

• Posa’t casc
  • Pots venir en bicicleta, patins, skate…, o fins i tot, caminar a pas lleuger
  • Som un Bicibús, i ens adaptem a tots els ritmes, anem juntxs.
  • No discutim amb conductorxs de cotxes o motos davant dels infants.
  • El vianant sempre té prioritat.
  • Pots sumar-te en qualsevol part al llarg del recorregut.
  • Respectem les senyals de trànsit
  • Toca amb ganes la campaneta, què es noti que passem!!

VINE PEDALEJANT PER UNA CIUTAT MÉS AMABLE PER LES NOSTRES CRIATURES!