COVID-19

Aquí trobareu tota la informació al voltant del Covid-19: documents, organització prevista d’entrades i sortides, i espai migdia.

Documents

Els components del grup han creat una serie de documentació per fer mes fácil i entendible tot el que estem vivint.

Guia d’acompanyament emocional infantil en l’inici escolar amb la COVID19.

Autora Maria Rosa Mirada,  psicòloga de (Parèntesi) Espais Psicoterapèutics.

Fitxes que us serviran per saber què heu de fer si un matí el vostre fill o filla es desperta amb símptomes

Autora Silvia Gómez-Zorrilla, metgessa de malalties infecioses.

Fitxa amb les recomanacions a seguir abans de sortir de casa al matí i abans d’arribar a l’escola.

Autores Ester Palacio i Nadia Carmona, totes dues son infermeres.

Fitxa sobre els diferents tipus de mascaretes i la forma correcta de manipular-les.

Autores Ester Palacio que es infermera, i Virginia Hernández farmacèutica comunitària.

Fitxa sobre la importància del rentat de mans com a estratègia clau per prevenir contagis de coronavirus.

Autora Nadia Carmona, infermera.

Fitxa sobre les proves diagnòstiques i serològiques que s’estan utilitzant per fer front a l’epidèmia del coronavirus.

Autora Nadia Carmona, infermera.

Guia per ajudar els nostres infants a assumir i anticipar la dinàmica de confinament i desconfinament d’enguany.

Autora Maria Rosa Mirada,  psicòloga de (Parèntesi) Espais Psicoterapèutics.

Fitxa resum sobre el Plan MeCuida.

Es preveu que es prorrogui fins el 31 de gener

Aquestes mesures pretenen facilitar la conciliació familiar en temps de pandèmia.

Us mantindrem al corrent de les novetats una vegada es publiquin.

Entrades i sortides

Infografies amb les noves entrades i sortides de l’escola.

Quan les obres del carrer de l’escola comencin les entrades i sortides s’hauran de modificar.

Primer

Segon

Espai migdia segons Covid-19

Resum de les contingències Covid19 segons directrius CatSalut (Pla d’actuació 2020-2021):

• Cada grup dinarà a la seva aula.
  • Rentat de mans dels nens i nenes abans i després de dinar.
  • Els estris de cuina seran individuals.
  • Els monitors seran els encarregats de servir el menjar i l’aigua.
  • Els empleats es rentaran les mans abans d’entrar al centre.
  • Els monitors sempre portaran mascareta.
  • Es disposarà de gel antisèptic a totes les aules.
  • Sempre que la climatologia ho permeti, es mantindran les finestres obertes per afavorir la ventilació de l’aula
  • L’empresa disposa de mascaretes infantils per poder canviar les que s’embrutin, trenquin o es perdin. Us recordem, però, que cal que cada infant porti al centre 2 mascaretes cada dia.

Altres mesures de prevenció destacades:

Torns per dinar:

• P3, P4 i P5 dinaran a les 12:30h. La resta de grups estarà al pati.
  • 1er i 2on dinaran a les 13:30h mentre infantil està al pati
  • Quan coincideixin més d’un grup estable de convivència al pati caldrà que portin mascareta.
  • Migdiada: La migdiada o descans (P3) la farà cada grup dins la seva aula. Les famílies hauran de portar llençol de casa.

En cas de de confinament, el retorn de diners i la distribució d’aliments en aquelles famílies que reben beca menjador queden pendents de definir amb el corresponent departament de la Generalitat.

Si voleu participar en el grup de treball sobre el Covid-19, visiteu l’apartat de grups.