Dia internacional de les Persones amb Discapacitat

Avui 3 de desembre se celebra el Dia Internacional de les Persones amb  Discapacitat. De discapacitats hi ha diferents tipus: motriu, sensorial, intel.lectual, pluridiscapacitats, etc.
Darrerament, es prefereix el terme “diversitat funcional” al de “discapacitat”, ja que aquest posa el dèficit en el context i no en la persona.
Amb l'objectiu de sensibilitzar els infants de l'escola sobre la diversitat funcional, des del GT inclusió, en coordinació amb l'escola i amb la col.laboració del CIO Iniciatives i el Banc del Moviment, hem preparat una jornada de sensibilització.
Volem donar les gràcies al @cio.iniciatives per les activitats que vindran a fer amb els infants i també al #bancdelmoviment (Banc Solidari de Material Ortopèdic) per deixar-nos articles d'ortopèdia infantil per les activitats.
I, evidentment també, gràcies a les mestres i l'equip directiu de l'escola, que ha rebut amb els braços oberts aquesta iniciativa, que esperem que sigui la primera de moltes!
✨Com a petita sorpresa que no podem revelar del tot, aprofitarem aquesta jornada a l'escola per col·laborar amb  la comissió @festesldsagrera fent una entranyable aportació a la #cursadelasagrera2021 , especialment a la #cursainfantiladaptadasagrera