🔬🌟 Celebrant el Dia de la Nena i la Dona a la Ciència! 🌟🔬

Estimades famílies,

Des del GT de Coeducació volem compartir amb vosaltres una experiència emocionant que ha tingut lloc a l'escola durant la tarda d'avui.

Amb motiu del Dia de la Nena i la Dona a la Ciència, hem comptant amb algunes de les mares cièntífiques de l'escola que han compartit el seu coneixement i experiència. Meteorologia ☄️, ingenieria forestal 🌲, medicina 🩺, robòtica 🤖, arquitectura 🏙️ i  biologia molecular 🧬 han estat els tallers que les nostres criatures han pogut gaudir.

💡 Aquests tallers no només han estat una oportunitat única per explorar el món fascinant de la ciència, sinó que també han estat una inspiració per les futures generacions de dones científiques 👩‍🔬

🙌 Volem agrair a totes les mares que han dedicat el seu temps i esforç per contribuir en l'experiència educativa de totes les criatures de l'escola. La seva passió científica no té preu.

🏫 Agrair també a l'escola, per rebre la proposta amb entusiasme i viure la participació de les famílies com un enriquiment dels infants.

Gràcies a totes,

GT Coeducació 💜